Ny blogg

f (1)Nu så har jag uppgraderat mig till en ny blogg. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med denna funktions blogg. Mer temaval ,etc. 😉 Men det lär väl ta sin tid att lära sig det nya. ^^

Idag så kommer Krille att ha sin premiär på sitt trumspelande i lovsångsteamet. Det är så kul att både Danne och Krille har joinat teamen med att spela. 😀 Jag såg filmen ”Fireproof” igår- vilket jag rekomenderar STARKT!  Den är så bra! Jätte bra handling, man både gråter och skrattar. Helt fantastisk handling! Den handlar om ett äktenskap mellan en brandman och en kvinna (xD vet ej vad hon jobbar som). – och deras äktenskap håller på att gå i kras. Och så handlar det om Guds kärlek till varje männinska.  Att han visar oss kärlek fast vi konstant ”reject” him. Den filmen är riktigt stark! Se den ;D

Bless&KRam / Sara

Kommentera

