Måndag

IMG_0077EmirIdag var det sovmorgon till kl 10.40. Toppen tänkte jag – Då tar jag moppen 😀 Men icke sa Nicke blåhavre för moppen hade ingen lust att vara min vän idag. Fick inte igång den av någon anledning. Svettig och fin var man när farmor sedan kom och skjutsade mig till skolan och sedan erbjöd sig att hämta mig också. – TAck farmor ❤ Så jag kom inte försent iallafall. Första punkten på dagen var idrott. Vi åkte kanot. Jag och Yasmine ägde ju haha xD Jag lyckades faktiskt för en gångs skull att låta bli att skvätta ner mig och de andra 😉 Estetisk verksahet som var punkt två var för övrigt mycket rolig. – Vi får spela teater 😀 Improvisera ,etc ;D Älskar att improvicera 😀

För övrigt så har denna fantastiskt vackra häst kommit till oss. Emir är hans namn. Helena har köpt honom+ en hästtransport. 😀 Varmt välkommen är han. Men Bernhard var inte särskilt välkomnande. Han och Annie fick gå i enskild hage först. Men Bernhard som alltid ska göra det han inte får göra drar igenom stängslet och går ut till Emir. Inget spec hände men innan Helena han ta tillbaka Bernhard så smet Emir in till Annie – Det skulle han inte gjort. Då blev Bernhard Ilsk minsann”! = Rör inte min tjej!

One comment

Kommentera

