Helg

weddingNu är det helg! Härligt 😀 Hade min examination idag på temat. Det gick bra hoppas jag. (: Nu ska jag snart äta för sedan ska jag åka med mina sysslingar [] till ”Taket”. Det har ryktats om lovsång och bön där ikväll. 😀 (med taket menar jag inte ett konkret tak utan en ungdomssamling 😉

Sedan i morgon så är det bröllop mellan Tommy & Rebecka. Efter det så på kvällen blir det  lovsång på ungdomsmötet på kvällen. (Jag är städansvarig  för min grupp då dessutom)

Maggie och Esther ska också komma på ungdomsmötet så det blir lite reunion. 🙂

På söndag förmiddag är det FAMILJE  GUDSTÄNST! 😀 Det ska bli grymt kul 🙂 Och på söndag kvällen ska bror iallafall till kungsör, så jag får se om jag åker dit också 🙂

För övrigt så är det snart FINALLY LÖRDAG. Känner mig grymt taggad. Har bjudit med några vänner från skolan. 🙂 Och nästa lördag så ska jag, simon och min syster också göra en sak. Ojojoj så mycket planering xD Nu är jag jätte hungrig! Vare blessed!

Bless&Kram /MvH. Sara 

Ps! Har ”fantomen på operan” låtar på järnan! Kan inte sluta nynna xD

Kommentera

