Stjärnhimlen

large_webStjärnhimlen är så fantastiskt fin! Älskar den. Gud har skapat den så otroligt vacker. ÄLSKAR att kika upp mot stjärnorna lite då och då. Det fantastiska är att några få stjärnor syns ur mitt fönster när jag ska sova. mmm – jag njuter. (: Min favorit ”stjärnbild” är Karlavagnen. Jag letar alltid efter den när jag kikar upp mot natthimlen.

Tänk vad fantastiskt Gud har gjort himlen. Den är så otroligt fin om dagen så man tror man spricker, och så har han satt juweler om natten. Härligt! **D Kan inte beskriva med ord hur fantastiskt vacker jag tycker att stjärnorna är! xD Jag blir så glad varje gång jag ser dem. 😛

Taket var för övrigt mycket trevligt. Gemenskapen är fantastisk. Trots att de flesta inte känner mig sveper de bara in mig i ”massan”.  Och det är ju alltid otroligt härligt att prisa Gud. Vi hade en härlig ”riv ner toapapperstorn tävling”. Jag och Lydia krossade de två tornen samtidigt. – Vi är bäst. Vi klarade oss ett litet tag iallafall. XD 😀

Nu måste jag sova för det är bröllop imorgon. – Jag vet vad jag ska ha på mig. 😉 Godnatt alla! Bless&KRam//Mvh.Sara

Kommentera

