Disguised as a melon!

jewels

new-year-make-up

balett-013Hej Hej 🙂 Dagen började kl 8.15 med skola.Vi  Tjuvstartade lite på sagor. Idag skulle man ta med varsin saga och läsa den för varandra. Jag tog med ”den glada grisen”. hahaha, det var kul 😛 Etfer skolan började jag att skriva av allas scheman för att sedan kunna sammanställa vilken tid som passar bäst till ny generation. Men jag han dock bara igenom 3 klasser för sedan så skulle Maria och jag ta bussen till Marias syster.  Så jag har haft trevligt med maria idag. 🙂 <3

PÅ kvällen var det hemgrupp på västanås. Då besökte vi pionjärerna Lina, Annie och Sanna i deras boning på västanås. Vi hade en jätte trevlig hemgrupp där! 😀

Visst blir man glad av att se färgerna på ”ögon bilden”? Iallafall jag blir ^^ Sedan så kanske jag inte skulle vilja gå runt i sådan skarp sminkning men jag älskar att se bilder med många rger. 😀 

Och jag får iallafall lite pirr i magen när jag ser juwelbilden. Jag tycker om saker som blänker, vare sig de är äkta eller inte ;). Blänkande saker är så vackra! Jag blir glad även där av färgerna. För övrigt så skulle jag vilja lära mig dansa balett. Det vore så kul! Det är så fint! Men jag är nog inte lämplig för balett. 😛 Nåväl, får väl ”hoppas” att jag får en unge som är intresserad av balett i framtiden xD

Oj oh oj vad tiden går. Måste sova. Skola imorgon. Guds bless på er!

 MvH/ Sara

Kommentera

