Colorful%20Beads Ännu en färgstark bild på något jag gillar och blir glad av att se. Fast det finns rätt så mycket jag kan se på, så flyger smilhörnen upp på topp! Jag ska nog ta och köpa nya pärlor snart, nu när jag fått mina pengar. Det är trevligt att sitta och pärla faktiskt. 😛

Fick för övrigt sluta tidigare idag. Det var bra för då hann jag hem och får ta moppen in till hemgruppen sedan. Det var bra också för att jag hade ändå ingenting att göra mellan skolan och hemgruppen ändå. – förutom att strosa omkring på skolan. xD Nu ska jag åka om typ en timme. Härligt med hemgrupp! Det är så avslappnande! 😀

Denna vecka är fullspäckad, för det är FL VECKAN!!! 😀 ÖVningar hit och dit! 😀 FINALLY är det  FInally lördag på lördag. (3eoktober). Är du under 30år och har lust att komma på något grymt gripande underbart kul och trevlig show, så kom till pionjär gatan 1 på I3 (kristetcenter) på lördag klockan 19. – GRymt gripande good! ;D 

(Ps! Är du över 30 eller under 14 och ändå vill gå så kan du gå på familjeföreställningen på fredagen kl 18.)  FÖRESTÄLLNINGEN ÄR GRATIS! 😀

Jag fryyyyyser nu. ÄR helt kylig om händerna! På tal om att frysa – Idag på tema lektionen såg vi en film om barnens utveckling , där dagens film handlade om just ett nyfött barn (10min efter födseln). Barnen på filmen var så GOA och sööööta! 😀 Sedan när farmor hämtade mig från bussen så var Min 6åriga kusin Lovisa med i bilen. Jag frågade henne vad hon gjort idag. OCh hon bubblade i DETALJ om varje sak hon gjort idag. (”Först hade vi samling och läraren berättade något, sedan tog hon fram räkneboken,sedan jobbade vi med bokstaven R och tur att jag hade övat på det innan så jag kunde säga saker på r, sen var det..etc”) BArn är så härliga!

Bless&KRam//Mvh.Sara

2 comments

  1. Åh va många pärlor, Jonna älskar ju att pärla! Hon kom ju hem me sånt fint arm och halsband till mig i söndags:-)
    ses på kören imorgon.-)
    Kram

Kommentera

