Höst

gold%20autum%20in%20latvia 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag inleder detta blogginlägg med ett ”brrrrrrr”. Jag har varit frusen hela dagen, och har haft alldeles för lite på mig i och med det kalla vädret som slog igenom Örebro idag. Åkte moppe in till skolan, och jag trodde jag skulle frysa bort! Och då hade jag ett par strumpbyxor+jeans + vanliga långärmad tröja+ tjock tröja+ jacka. – Dock var vantarna inte lika starkt vadderad. De var i princip till ingen hjälp alls. MEn men, jag kom till skolan i tid och jag behövde inte amputera bort något finger. 🙂 Skolan slutade runt 13.30 men fick vänta i skolan till klockan slog 15.00 för då hade jag sånglektion. ^^ Sedan vid 18.00 så var det övning inför FL- och jag säger er… MISSA INTE! ;D

Jag slogs av den fantastiska naturen som nu övergår mer och mer till färgerna orange,gul,röd, när jag åkte hem från skolan och kikade i backspegeln – då jag precis åkte förbi öppna fält med stubbgärde i grunden,blå himmel, stark sol och träd med gula,röda och oranga löv. Det var en sån fantastisk känsla på något sätt. Gud har verkligen skapat varje årstid så underbar! Så fantastiskt fin! Varje årstid har sin egen tjusning och njutning. 🙂 – Thanks God!

Har varit trött och frusen hela dagen så ett tjockt mysigt täcke och  en säng skulle sitta fint nu. **) – vilket ska inträffa snart – efter att jag stimulerat fingrarna lite med att spela lite super mario  😉 God natt och bless på eder alla!

MvH// Sara

One comment

Kommentera

