Inte riktigt som jag tänkt

arg_katt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

headache_1189688053_1944171

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just nu känner jag mig som en blandning av de två bilderna. Det ända som saknas på bilden är att jag är snuvig också.  Jag vaknar av en huvudvärk , illa mående  och allmänt dåligt tillstånd, men beslutar mig för att åka till skolan iallafall. Men innan skolan så är det  ett fruktat TANDLÄKAR besök. – Att jag inte kommer över rädslan för de otäcka ljuden av tandläkarens borr. :S Tack och lov så går jag inte ensam utan har Gud med mig 🙂 Sedan åker jag vidare mot skolan, men blir förbryllad över hur moppen stannar helt plötsligt och vill inte rulla frammåt. Jag upptäcker då att en mutter har lossnat och bakhjulet är löst. – TYPISKT! 😛 Fick vänta på att mamma kom så vi fick dra den till ett cykelställ. Sedan så var huvudverken för stor så jag åkte hem iallafall. Ja, det blir inte alltid som man tänkt! 😛

Är ändå tacksam att moppen inte gick sönder på någon annan stans än just där ändå. Eller att bakhjulet hade lossnat helt- då hade jag krashat. Tänk om den stannat mitt på bilvägen, för den gick inte att rulla. utan man var tvungen att vara två för att lyfta och rulla den. NU stannade den på ett soft ställe och nära till ett ställe jag kunde ställa moppen utan risk att den blir stulen. Eller ja, inte helt utan risk men jag tror iaf inte att någon har så lätt att ta den där den står nu) 😛 Så jag är tacksam ändå, att ingen blev skadad lixom. 😀

Bleess&kraaam//Mvh.Sara

Kommentera

