Pöskväll

saaaza

IMG_0054

Sitter här vid datorn i riktigt pösiga mys kläder 🙂 Klockan har blivit så sent som 23.59. Men jag sitter i pöskläder och myser, medans mina bröder sitter brevid och spelar jätte soft musik. Andreas har grabbat tag i gitarren, simon spelar vackert på sin nya synt och jag nynnar. Det är rätt soft och skönt chill stämning. 🙂 Härligt med bror hemma. Och han kommer på FL 😀 Och snälla han tog med sig LIPS till mig så jag skulle bli glad. Tack brur 😀

Bless&kram allaa nattburkar // MvH.Sara

One comment

Kommentera

