Timekill

Moi and adurey hepburn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jadå

min farfar

holland park

maths

(Här är lite bilder från min londonresa+ en bild på min mattebok och mina fötter i skolan)

Sitter här i skolan och försöker slå ihjäl lite tid. 😛 Runt 15.00 drar jag till kyrkan för att käka och byta om. Men känner mig inte ett dugg hungrig nu dock. Kl 17.00 är det Finally Lördag genrep/familje föreställning. Så det inväntas och kommer bli GRYMT gripande kul! 😀

Är även nöjd med mig idag för jag cyklade till skolan. Har för övrigt inte cyklat över huvudtaget på ca ett halvår (ja, jag vet- jag har inte cyklat i sommar), så jag kände mig som en nybörjare på cykling. Men det är bra motion, så nu när familjen inskaffat en till cykel kan jag börja cykla till skolan då och då. 🙂 Gripande nice på det!

Hade också mitt första matteprov idag. Jag tror det gick bra. 🙂 Hoppas det iallafall! Jag vet ju aldrig garanterat om jag svarat rätt för jag är alltid osäker på mina uträkningar. 😛 Men men, det blir garanterat G iallafall. (tror jag)

Bless&kram // MvH.Sara

Kommentera

