En ny dag

86417_1254761808

En ny dag har nått sin början. – 😛 Klockan är 8 och jag sitter i skolan och bloggar. Börjar inte förens 8.40 med estetisk verksamhet vi kollar på film soft. 😉 Kan ju meddela att Finally lördag gick jätte bra, och att det var jätte kul. 🙂 GRYMT bra inslag av alla tycker jag. 🙂

Bilden som präglar min blogg idag är från igår kväll , runt kl 18.50 när jag satt på stan och frös, för jag väntade på buss 14 som skulle ta mig mot vivalla. Jag hade varit hos Sandra och haft coach samtal.  Vi promenerade, så medan min mamma väntade på att kunna hämta mig så åkte hon till Eva wall (som bor i vivalla), för att hjälpa susanne med lite bokföring över hennes nya företag. Därav skulle jag åka buss till Walls hus i vivalla när jag var klar – för mamma var inte klar.  När jag kom dit så spelade Jonte och jag lite kort. Det var trevligt! Ska nog investera i en skippo kortlek- för det var ett kul spel 😉

Idag så blir det planering med Maria hemma hos mig. Och vad ska vi planera? Jo, vi ska planera en 6-kamp och förbereda några övriga lekar till Victorias avskedsfest med sin klass. 🙂 Det ska bli mycket roligt. Jag och Maria får äran att vara lek ledare 😀 ^^Så när vi slutar idag åker vi hem till mig och planerar lite 😉 ^^

Bless&KRam // MvH.Sara

Kommentera

