Lekledare

81788_1243882890Idag ska Maria och jag agera som lekledare på Victorias avskeds kalas (hon ska byta skola). JAg måste medge att det är en ära som gör mig lite pirrig i magen. Hoppas de gillar det jag och MAria planerat. Själva prägeln för våran ”lekstund” är huvudsakligen en 6-kamp. Oj, 6-kamp, det har jag faktiskt aldrig ”bossat över”/planerat inför förut. 😛 Men det har gått bra i planeringarna så får hoppas att själva praktiseringen blir givande också. 😀 HAr även hittat en lite kul bordslek att göra också 😉 Och tacksam över det fina vädret som råder just nu är man tacksam för då kampen  är tänkt att göras utomhus. ^^ 

Åååh vad man blir glad av att spela piano! Jag får ett slags rus ända ut i fingertopparna när jag spelar. 😀 Dock låter det inte lika bra som önskat men det är en härlig känsla! 😀 Är glad för att jag precis har lärt mig spela titnic (my heart will go on) på pianot – så det blir en stund av överflödig känslo kombination när jag sitter och spelar = Härliga känslan av att spela + lusten att gråta för låten är får en att tänka på tragedin titanic+ glädje och lust att skratta när man inser hru konstig man är.  Ja, en blandad känslo kombination. 😉 Stackars familjsom bor i huset som får höra låten om och om igen. 😛 HAr jag väl börjat spela något, spelar jag den hela tiden xD

Bless&KRam// MvH.Sara

Kommentera

