Mycket har hänt sen sist

IMG_0061

Ja, mycket har hänt sedan jag skrev sist. 😛 För det första så ser inte träden ut som på bilden längre. De är mer oranga och tråkbruna nu xD Sedan så har brorsan hunni cutta min tånagel för långt (där deen inte ska cuttas), med damsugaren, jag har STORSTÄDAT mitt rum – rensat bort det gamla, renskrivit min 9 sidors långa inlämningsuppgift, fått praktik plats, insett att jag verkligen utbildar mig till proffisionell ”barnskötare”, handlat en supersnygg jacka till KANONpris, mm. ^^^^ Nåväl så stora saker var det inte iallafall, xP Och min tånagel är fortfarande för kort men den gör inte så ont längre iallfall! 😛 haha ja allt kan hända när man städar! ^^

Nu ska jag snart käka, sedan öva inför musikcafet ikväll! 😀 Det ska bli jätte kul! ^^ Ha det bra! Bless& Kram // Mvh.Sara

Kommentera

