It’s there!

IMG_0012

IMG_0018

IMG_0016

It’s there… It’s finally there! – And it’s mine! Jag trodde aldrig att jag skulle få en normal dörr! 😀 Har haft en dörr utan hantag som jag fått hakat fast tills vidare, men nu har den väntande dörren kommit!  😀 Listerna ,etc är inte på än – men DÖRREN har kommit! Jag kan stänga ordentligt! 😀 Amen säger jag er till detta! ;D I’m so happy!

Pappa byter typ tak (innertak) och golv på övervåningen. Därför får jag äran att hjälpa honom hålla upp innertak plattorna medan han spikar. 😛 Iallafall så är det därför det står en massa saker som inte ska stå i mitt rum (de ska egentligen stå i det rummet pappa bygger på), så bilden där det är en hylla + en kanin i så är inte hyllan och sakerna i hyllan min. Däremot är kanin min. ^^ Han heter Gösta 😀

Hadetblessed! MvH/Sara

Kommentera

