skrivkramp

funny-pictures-cute-fierce-kittenJag har fått skrivkramp i fingrarna, men inte sådan skrivkramp så jag inte har något att skriva om, eller att jag har skrivit så mycket att fingrarna värker, utan det är en slags bakvänd skrivkramp. Det är att jag har så mycket tankar och ideer som vill skrivas ut att fingrarna blir nästintill paralyserade. xD Det är som om fingrarna fylls med tankar och det jag vill skriva om nere i fingerspetsen men allt kommer på än gång, så det kommer inte ut, det blir stopp.

Nåväl, slutade kl 11 idag. Åkte buss hem och var hemma runt 12.30. Då satte jag igång  och gjorde lunch – pappas grönsakssoppa. (utan grönsaker i) Och nu sitter jag här, varm i magen av soppan och lite kryare i huvvet. Jag satt på väg hem i bussen och tänkte: vvarför är jag så seg och varmför sitter jag med halvöppen mun och är helt dåsig i blicken? Ja, jag kom väl fram till att ”juste jag har inte ätit.”Ddet här är väl  mitt jag när jag inte ätit sen kl 6.00 xD

Ett filmtips till alla er som älskar jane Austen baserade filmer – framförallt stolthet & Fördom  Jag har köpt en mycket strålande film. JAg gillar den iallafall! 😛 Det handlar om en nutids tjej som lever ett vanligt liv, men hon är en jane austen nörd. Hon har läst boken stolthet & fördom typ 5 milj gnr. Sedan plötsligt hittar hon en portal in i stolthet & fördom boken (boken blir ”verklighet”). Elisabeth bennet kommer till nutida världen och hon fastnar i stolthet & Fördoms världen. Förvirrad ska hon försöka lappa ihop de händelser som inte ska ske, men sker eftersom det som skulle hända inte sker, eftersom Elisabeth inte är där, utan hon. Människorna blir kära i fel personer,etc. Allt blir galet xD En kul film iallafall! 😀 Jag köpte den på affären nize prize, för 49kr

Bless/Sara

One comment

Kommentera

