Maskerad

[- De vita prickarna på bilden är inte mjäll, det är glitter spray]

IMG_0001

IMG_0005

IMG_0024

Jorå, en glad tingeling var man allt iallafall 🙂

Det var maskerad idag på ”taket” ( taket = en ungdoms saktivitet varje fredag), och jag klädde ut mig till tingeling. En lånad grön klänning och en massa glitterspray senare så kunde man börja se skymten av en tingeling i Sara form. Dock hade jag inga vingar som kunde prägla skapelsen men, det blev ok ändå. ^^ Det var kul, och min första maskerad. Det är så kul att klä ut sig! ;D Alla var så snygga! 😀 Nu måste jag sova!

Bless&Kram// Mvh.Sara

 

2 comments

Kommentera

