Ny dator, Ny Layout

KoalaNu har vi fått en ny dator – och denna är faktiskt snabbare på att tänka än jag. ;D Boråsbror byggde ihop den! 😀 Känns lite ovant, men jag lär mig snart. ^^ Europakonferens har det också varit nu. Jag skulle ha sjungt i kören men kunde inte då både min hals och huvud strejkade. Men på lördagen kunde jag iallafall försöka vara med. Dock lät det väl sådär xD En annan sak som är ny är layouten på bloggen, dock inte gjord av mig. Men ännu en sak som är ny, och det är denna dag. 😉 Men det är också en ny månad. Kan inte fatta att det är en månad kvar till första advent :O Har redan börjat längta till julsångerna,etc. ^^

Bless/Sar

Kommentera

