Höstrusk

HST_1_~1

HAr lite smått höstrusk i skallen. Just nu känns huvudet som en sprödbakad potatis. xD Men det blir bättre… ^^ Ska till Brittis på fredag för en liten reunion med danstjejerna från elevens val dans waaaay back ago. ^Det ska bli mysigt! 😀

Måte medge att jag faktiskt blivit helt okej med att lägga mig tidigt nu för tiden. ^^ Men jag är ofta så trött så jag orkar inget annat xD Juste! Måste bara säga att barnen är jätte söta på min praktikplats! ;D Nu ska jag snart sova -.- 🙂 

Ps! HAr gjort klart filmen som jag och Emma filmat på skoj en gång :$ 😀 Får se om jag vågar ladda upp den xD Bless!

MvH/SAraaa

Kommentera

