Snart, snart

Snart snart snart är det första advent, så jag kan få dekorera mitt rum med julsaker och lyssna på julmusik. Jag får ju göra det redan nu, men jag vill inte börja för tidigt så julkänslan försvinner för snabbt. Men snart snart snart är det första advent!! 🙂 Ska försöka fixa photoshop så att jag kan rita en julig ”första advents bild” . Jag brukar göra en bild men nu när jag har min ritbräda så kan jag rita 😉

Har även laddat med en massa juliga julfilmer/vinterfilmer som jag letat upp och samlat på ett ställe, som jag tänker se under ”24dagars väntan”. 😉 HAr även hittat de gamla (BRA) julkalendrarna inspelade på videokasett, så det blir väl till att se ett sånt avsnitt varje dag – obrytelig tradition.

BLESS! MvH/Sara

One comment

Kommentera

