STÄD

Nu har jag storstädat rummet mitt. Kvar är bara att julpynta som jag ska göra på fredag/Lördag lagom till advent. 🙂 Men det tog hela eftermiddagen! Från 15.00 till nu (21.07) xD Kläderna tog väl typ en timme? Som ni ser på bilderna så var kläderna i o-ordning i garderob hyllorna så jag fick dra ut allt på golvet – för att sedan vika varje plagg och lägga in dem på rätt plats igen. 😛 Men det blev helt okej när allt var klart. xD

Imorgon blir det filmkväll med Lina och Emma och ev. fler? På fredag blir det kanske bio med Maria. 😛 Nu måste jag lägga mig om jag ska orka upp igen! G>odnatt! 😉

Bless/Sara

Kommentera

