Känner inte för att skriva, men gör det ändå

 Vill Börja detta inlägg med att önska alla GOTT NYTT ÅR! 😀 😀 😀 Jag måste säga att jag är så spänd och nyfiken på vad året kommer att inehålla! Spännande spännande! 😀

För övrigt så fyllde jag år igår och är riktigt rörd över alla gratulationer! :’) Tack så otroligt mycket alla som har gratulerat mig! Jag hade en fantastisk dag! Jag är så glad!

Igår läste jag även ut boken ”Kärlek som befriar” som >Francine rivers har skrivit. Och mitt hjärta sprudlar av känslor och glädje över alla känslor som överväldigar mig. Spänning, hopp, värme, Guds kärlek, Gud, och jag vet inte vad! 😛 Jag måste skriva vidare på min serie ”keep Telling” innan jag flödar över av känslor! 😄

Idag blev det pulka med vänner på ”de två kullarna” /Sörbybacken. Det var fantastiskt kul! Efteråt blev det spela spel hos Kidbjörks. Jag blev helt såld på ”alfapet spelet” ”GO! ” ;D

Nu måste jag skriva av mig (inte på datorn) i ”Keep Telling” innan jag sprängs!!! 😛

HA det bra! BLEEESSSSS!

One comment

Kommentera

