Bloggbrist

”Såhär fin och glamorös ser man ut när man är sjuk…”

Känner och såg att det var endel bloggbrist. Men jag ska lösa det genom att passa på att göra ett inlägg nu när man är sjuk… 😛 Hittils har jag inte orkat någonting, men nu kan jag samla lite kraft.  Jag har fått lite feber, men det jobbigaste under denna sjukperiod är hostan. Det är helt otroligt hur kraftsugande hosta är. Man blir helt slut xP Dessutom får man ont i magen/huvudet av all hosta. *HOST* OCh dessutom har jag börjat nysa också xP Igår började jag nysa och bli snuvig också. 😛 Men det är rätt skönt att nysa. Jag tycker om att nysa xD Varför är det så?

Igår så spelade jag ”viva pinata party animal” hos bror Andreas och Caroline! Det var jätte kul 😀 ❤ Men jag var väldigt seg xxD Tur att man har bror och hans flickvän samt hund att leka med när man har tråkigt och inte mår helt bra.

By the way så hade jag, Emma och Hanna ”överaskningsfest” för Maria i söndags (fast jag hostade som skrutt och inte mådde särskilt bra xP Hoppas jag inte smittade de andra) Det var jättekul! 😀  Vi hade en trevlig ”girls hangout”, och Maria blev sannerligen förvånad när Hanna och Emma hoppade fram bakom soffan när jag sa kodordet ”grisnäsa”. hahaha 😀 Vi hade trevligt!

OCh för er som inte märkt ännu, så har jag klippt håret. 🙂 Och jag är nöjd ^^ Här är en bild så ni kan se (lite tydligare..) (ni som inte redan sett)

Ha det bra! Take care! Oyasuminasai gosaimasu! 🙂 / sara

2 comments

  1. Sååå mysig tjejkväll! Roligaste var ju när du och jag sjöng för HELA halsen, det var riktigt sköj! Du smittade inte mig så du kan vara lugn 🙂 KRAM

Kommentera

