A free day

IDag är jag ledig från skolan hela dagen! 😀 HAde bara Mattelektion, och då frågade jag om jag fick räkna hemma istället, och det fick jag! Det är sååååååååååå skönt att bara ligga i sängen och dra sig, och ta det lugnt. Igår så fixade jag ALLT som ska fixas så att jag kunde ha en hel ledig dag idag! 😀 Jag städade, fixade garderoben (kläderna låg inte fint ihoptvikta utan snarare ihopklumpade), osv, så nu kan jag ta det lugnt hela dagen! 🙂 Det är väldigt skönt! Och jag är så trött efter FL veckan som var förra veckan, då det var övningar inför det varje dag utom torsdag, så jag kom inte hem förens kl. 21.00+ varje dag utom torsdag. 😛 Är väldigt trött, xP Men FL har varit såååå kul! Och alla är så sjukt duktiga! 😀

Nu längtar jag GRYYYYYYYYYYYYYMT mycket till våren och alla B L O M M OR (Hana på Japanska)

Bless you blessed children! /sara

Kommentera

