The wedding planner

Igår såg jag på denna film, ”The wedding planner”. Det var en mycket söt romantisk komdei tycker jag. Det är en sådan mysig hemma film man kan se på. 🙂 Jennifer Lopes är en sådan bra skådespelare! Hon gör sådana här roller så bra! Och visst älskar man filmer där ”mannen” får spela lite hjälte och rädda tjejen 😉 Den är mysig och värd att se helt enkelt. 🙂 Undrar vad för film jag ska se på ikväll? – Om jag hinner/ Har lust. Vilken ska jag välja på bland alla mina filmer. xD Känner mig lite på det där ”Jennifer Lopes typ av roller Humör”. 😛 Hon gör alltid dessa mysiga romantiska komedier xD Kanske ska jag se ”monster till svärmor”? Men jag har sett den relativt nyss så jag kanske inte se den iallfall. 😛 Vi får se vilken jag tar. xD Men Tummen Upp för Jennifer LOpes iallafall! 🙂

Bless you people! /Sara

2 comments

Kommentera

