Påsklov

Nu är det äntligen påsklov! 😀 Hur lovely är inte det!? Men nu sitter jag denna dimmiga lördags eftermiddag och har inte något att göra. Nej jag rättar mig, jag har saker jag kan göra, men har inte lust 😛 HAr mer lust att åka iväg till någon kompis eller något. 😛 Har inte gjort det på evigheter! Men det är lite svårt med skjuts, osv. Eller så är de borta. Så jag får helt enkelt hitta på något här ändå. 😛 Kanske drar till brorsans hus och spelar lite viva pinata xD Får se hur jag gör…

Bleeeeeeess/ Sara

Kommentera

