Härlig helg

Den här helgen har varit en fantastisk helg! Den har både gett mycket och varit utmanande på olika vis. 🙂 För det första är det lov (!) Det är fantastiskt bara det 😛 Jag har tillbringat mitt lov med kompisar och vila fram till i Fredags, då den årliga påskkonferensen i kyrkan tog fart. 🙂 Jag hade promiseland på förmiddagen, och sjöng i kören på kvällen, på Stefan Salomonsson mötet. – Vilket möte! ;D 😀 Det var fantastiskt givande! 🙂

På Lördagen sjöng jag i kören igen på kvällen till Mikael Alven mötet – lika underbart möte! 🙂

Idag så började dagen med promiseland igen 🙂 Jag hade hand om bibelberättelsen, och skulle berätta om att Jesus vann seger och lite utifrån ”Joh 3:16” i bibeln. Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera mig för att få 2-4 åringarna att förstå, men jag tackar Gud att det inte är meningen att man ska stå i egen kraft! 🙂

På kvällen avslutades konferansen med en underbar lovsångs gudstjänst! 😀 Det var underbart! 🙂 Lite trött i fötterna nu dock 😛  

Jag säger bara amen för det underbara vädret och den underbara konferansen! 😀 BLESS

3 comments

Kommentera

