Fint väder

Nu längtar jag som skrutt till vårblommorna!!! 😀 (bilderna är inte fotade av mig) 😛 Men så fort jag ser den första blåsippan/tussilagon så ska jag fota den! Jag längtar väldigt mycket till våren. 😛 Men våren har ju redan hunnit komma lite grann. Snön håller på och smälter, och solen håller på att skina allt mer. Åååååh jag önskar jag åkte moppe till skolan idag också! Man får ju komma vårlukten närmare på det sättet! 😛 Tänker nog åka imorgon! 😛 Om det går… Ska ju på Risbergskas vårkoncert 😛 Och jag hittar inte så bra vart man får åka moppe i stan xD Men men, jag får väl åka moppe på måndag eller tisdag och hoppas på fint väder. 😛

Visst blir man glad av vackert väder? Solen lixom strålar glädje in i en 😛 😀 Det är väldigt bra med sol och vårlukten! 😀 Det är helt knäppt vad glad jag blir av våren! Vill bara springa överallt och typ ”nästan vill” kasta sig i de pålande bäckarna 😛 Goossseeee jag vill uuuuuut, vill inte sitta inne 😛

Vattnet rinner år efter år. 

Nu är det äntligen vår. 

Vattnet rinner till slut. 

Knopparna dom slår ut. /Jakob

Hehe 😛

Efter långa vintern slår våren ut. Då tar alla sura miner slut.  hehe 😛

BLEEEESS

Kommentera

