Haha :P

Då har man varit hos tandläkaren klockan 8.15, fick just strååååålande nyheter…  Min käke har som sagt fastnat, och tydligen så är det något diskproblem eller något 😛 Och i allafall så ligger det till så att jag har fått ”sång förbud”. Jag ska helst inte sjunga alls om det går. Anledningen till det är att disken kan hamna fel när jag gapar  så då kan jag få en permanent skada som gör att jag inte kan öppna munnen så stort och dessutom så måste jag troligen opperera bort disken eller vad det nu var om det händer, och det tar minst 6 MÅNADER att läka. Så nu får jag inte sjunga så mycket, och absolut inte gapa stort. 😛 Och jag får inte tugga tuggummi eller äta hårda saker elelr något sådant… Så kan det gå ibland. 😛

Dessutom fick jag reda på att vi inte börjar förens 11.50 xP Så jag gick till skolan och nu sitter jag här.

Men mycket segt har hänt men jag är tacksam att käken inte fastnade sådär permanent för då hade jag nog inte kunnat sjunga på ca ett år. Och jag är tacksam att inget hände under min hektiska sångvecka då min käke fastnade första gången (fast inte sådär permanent) så att jag ändå kunde fullfölja CD inspelningen osv. Det är riktigt tur faktiskt. Och att vi fick reda på det nu i tid innan det var försent. 🙂

Och sedan fick jag ju ett sådant härligt mejl från en japansk vän med en underbar fråga. Nämligen: ” What is your blood type?” xD Hur kan man vara annat än glad? 😉

BLEEEEEEEEESS

Kommentera

