SOlbränd

SOmmarjobbet ångar på för fullt. Nu i veckan har vi börjat spela upp allting på stan, gator , torg, marieberg, osv. Vilket betyder att vi tillbringar våran arbetsdag mestadels utomhus, vilket resulterar i snygg solbränna xD JAg har extrema solbränns skillnader på lår (där skjortsen satt) och på fötterna (från ballerina skorna). Haha, 😛 Just nu gör det ont lite överallt när jag rör t.ex armarna av solbrännan. 😛 

 Idag åkte vi på jobbet på musikturne till kumla vid 10 och var där (utomhus) fram till 16.30 då vi åkte hem 😛 Sedan väntade vi på bussen (utomhus) som skulle gå till vivalla kl. 18.20. (Ingen var särskilt taggad pga huvudvärk och allmän utmattning från dagen. Vi ville helst åka hem :P) I Vivalla SKULLE vi haft en spelning, vi var tvugna att åka dit efter kumla resan för vi hade blivit ”beställda” av vivallabadet , men bandet från vivalla  innan drömsommarjobbarna dbörjade senare och drog över på våran tid och vi fick ändå inte mer tid så i princip alla drömsommarjobbare som tappert bet ihop och hängde på tillvivalla åkte dit i onödan! 😛 För efter kl 20.00 fick vi inte spela mer, fast de hade beställt oss, fast deras band drog över och spelade på vår tid. Då hade vi lixom kunnat åka hem vid 17.00 xD Det var lite surt men men… 😛 Imorgon börjar jag 10 iallafall, det blir en välbehövd sovmorgon! 🙂 Ska cykla! ^^ Sedan slutar jag 20.00 imorgon med 😛 Tuffa dagar nu innan festivalen på lördag … 😛

BLEEEEESS!

2 comments

  1. Kul för någon att vara brun! Jag känner mig dock i andras närvaro väldigt blek, men inte när jag jämför med mig själv 🙂

Kommentera

