Semester 2010

NU har familjen börjessons semester börjat. I år bär det av till NORGE. Vi satsar på vacker berg utsikt denna sommar 😉 Ska bli trevligt. Det är fantastiskt att kunna blogga på semestern (så länge vi är i Sverige) för jag har med mig min lilla bärbara dator och Helena tog med sig sitt bärbara internet 🙂 Mycket trevligt!

Vi har nu installerat oss i stugan efter ca 10 timmars åk med 3 raster. 😛 Det är rätt jobbigt att åka bil så länge! Men jag har varit så trött efter sommarjobbet att jag sov i princip hela vägen hit xD 😛 Inte riktigt men typ 😛

Vi befinner oss just nu borta i Ristafallet (närheten av Åre) och har nyss kikat på ett nice vattenfall (bilder längre ner). Snart vankas det VM på min lilla dator via svtplay då campingen inte har någon tv 😛 HA det bra alla! Så får vi se om jag skriver något mer 😉

Här nedan är lite bilder från dagen, bilresan hit:

2 comments

Kommentera

