Paj

Mm… Paj är gott. 🙂 Speciellt Broccoli paj när man är jätte hungrig. Jag har inte ätit sedan 13.00, så nu är jag rätt hungrig. Jag sitter ivrigt vid datorn och väntar på pajen jag bakat som ”steker” i ugnen. Under tiden lyssnar jag just nu på Bebo Normans ”Cover me”. Det var längesedan jag hörde den 😛

Iallafall så är sommarlovet i full gång. Det är en relativt bra bit kvar innan skolan börjar då jag börjar 24 augusti. 🙂 Men jag är redan jätte taggad för höst terminen. Man blir så slö på sommaren! Man ”orkar” inte göra något fast man inte gjort något. 😛 Ush vad det är segt att vara seg. Då får man ta sig i kragen och sluta vara seg. Men det är svårt när det inte är så mycket på g. Fast och andra sidan är det ju typ det. Fast jag är nog lite seg också för jag är förkyld. Fast jag har varit det ett tag så jag borde bli helt frisk snart? Äsh, jag vet inte 😛 Hoppas pajen är klar snart bara! 😉

Ha det bra i sommar (värmen när det är varmt) kylan ( som pågår halvt just nu) BLESS / Sara

One comment

Kommentera

