Gott & Blandat med Emma

IDag var jag och Emma  på bio. 🙂 Vi såg den nya filmen ”LEtters to juliette”. En romantisk drama film skulle jag nog kalla den. Den var bra 🙂 Jag och Emma kom dock nästan försent till bion som började klockan 15.00 då jag skulle till skatteverket och skaffa personbevis innan, och den personen före mig var extremt seg 😛 Men vi kom precis till när filmen började x)

Efter det struttade vi runt lite på stan. Spanade b.l.a in Panduros sortiment. Åh vad man vill ha alla pärlor och pysselsaker som finns där inne x) Sedan åt vi på ”SAigon”. – EN thailendsk (?) restaurang. Vi äggnudlar och kyckling wok. Väldigt gott! ^^ Och jag försökte äta med kina-pinnar, men det var svårt. 😛 Fick i mig en nudelsträng i taget xD OCh trots att det kändes som jag ätit tonvis med mat så hade jag knappt kommit någon vart. När Emma hade kommit igenom hälften av maten så såg det fortfarande ut som om jag precis börjat äta xP 🙂 Riktigt mysigt var det iallafall 🙂

Efter det så begav vi oss mot ledarsamlingen inför augustifestivalen som börjar imorgon 🙂 Vi valde att gå dit från stan istället för att ta buss. – ”Det regnar ju inte så då kan vi lika gärna gå”. sa vi. Men det skulle vi inte gjort för när vi gått en liten bit kom regnet igen. xP Jackfri och paraply fri gick vi i regnet 😛 När vi kom fram var vi rätt dyngblöta 😛

Det har varit en mycket rolig dag! 🙂 Tack Emma för mysig dag tillsammans. ^^ HA det bra alla, och bless på er! Mvh/ Sara

Ps! Här nedan är lite bilder från vår saigon trip 😉

– Lite hur skillnaden var mellan hur snabbt vi åt 😛 Men å andra sidan var Emma mer van med kina-pinnarna. Jag hade aldrig ätit med det förut, och var fast besluten om att inte ge upp 😛

– När Emma var klar hade jag inte äns ätit hälften xD

One comment

Kommentera

