BIlder+ nuläget

Nu är klockan mycket, och jag har fortfarande inte städat klart rummet 😛 Jag fastnade i att fixa mina naglar istället, och sedan skriva detta inlägg. 😛 Så tiden gick och nu är klockan det den är. Men det gör inget för jag har sovmorgon imorgon. 🙂 + att jag, min syster och emma johansson åker till ullared imorgon! 😀 

Augustifestivalen är nu slut. Det är lite synd men det har varit en härlig tid. Och jag är så tacksam för det. Jag är trött men ändå inte trött. Man är verkligen vederkvickt. 😀 En sak som faccinerar mig är att jag inte blivit ”trött” fast jag varit med hela tiden. – och jag har velat komma! 😛 I vanliga fall brukar jag vara en sådan som gärna är hemma och ser på en film eller något när det är mycket i vardagen, men den här veckan gav jag mig verkligen, och det är så fantastiskt hur Gud bär en genom veckan. – och jag ville komma frivilligt hellre än att vara hemma. 😛 Det blev verkligen inte som jag förväntade mig, utan tusen gånger bättre! 😀 Jag har växt på så många sätt, och lärt mig och upptäckt massa saker på många sätt 😛 Det har varit väldigt intressant kan jag säga 😉

Imorgon ska som sagt Emma Johansson, jag och min syster dra ner till ullared i Preluden. DEt kommer bli grymt! Och lagom till det så kommer vi hem till kyrkans 15 års jubileum 😀 Det kommer också bli GRYMT!:D 😀 Och CD releasen som vi väntat så på ^^D Fy vilken bra månad det varit! 😉

KRam och Bless på eder alla!! /Sara

Här nedan är lite bilder från dagarna:

– JAg snackade med Maria i WEbb Cam 🙂

Här nedan kommer bilderna på naglarna jag råkade prioritera att göra istället för att städa:

One comment

  1. Nemen la du ut konversationen som du tog med din kamera! 🙂 Yeah du tittade på nagellacksvideon, du har gjort ett grymt jobb med naglarna! Mycket bra resultat! Vårt lilla kort med ”oss” på ❤

Kommentera

