Grymt…

…vad det är härligt att leva! 😀

Kom nyss hem från härlig start av kyrkans 15 års jubileum. 🙂 Man är ju inte lite uppfylld 🙂 Åh vad det är spännande och härligt att leva 🙂 Varje dag för med sig saker man inte tänkt på tidigare, eller man kommer på något nytt, hamnar i en ny situation. Ja det är härligt att leva helt enkelt. 🙂 Och jag skulle vilja skrika för jag har så mycket känslor och energi i mig just nu xD Får väl gå ut i stallet och ta mig en skrikare.  Ni som känner mig vet ju att mina energi kicks brukar avreageras i mina små, snabba klappningar med händerna, men de hjälper inte nu x)

Gosse vad mycket jag skulle vilja säga nu! Men vissa saker ska man hålla för sig själv x) Grymt vad jag längtar!

Kommentera

