Ja så kan det gå

Idag var första dagen på skolan. 🙂 Det känns bra och jag är taggad 😛 Det blir kul med lite fler lektioner nu, och inte bara tema och matte hela tiden. ^^

När jag åkte buss hem hoppade jag av vid coop för att köpa almenacka. Molnen såg väldigt otrevliga och hotfulla ut, så jag ringde farmor för att bli hämtad, men hon var inte hemma. Men mamma ringde Gunbritt istället då. Jag vandrade på som vanligt medan jag inväntade skjutsen. Det såg mulet ut men ändå rätt klart ute.

Plötsligt kom världens vind och ÖS ÖS ÖS dushregn, så det dröjde inte länge förens jag inte var torr längre utan såg ut såhär:

Det var inte mycket som var torrt x) Och tygskorna var GENOMSURA xP Trotts att jag bara var ute i regnet i knappt 5 min så blev jag jätte blöt 😛 DÅ lärde jag mig att nästa gång tar man med sig paraply dårå, eller att jag åtminstone stannar där det finns skydd när molnen ser ut som de gör  😛

När jag kom hem var jag JÄTTE trött x) Kom hem runt 15.00, åt lite och sedan däckade jag i sängen x) Jag sov fram till 19.00! :O Gosse, jag sover ALDRIG på eftermiddagen, men idag var jag så trött xP
Sedan när hela dagen gått så jag inte hunnit det jag ville göra så satte jag iallafall igång med att rensa och städa mitt rum 😛 Jag hittade lite roliga anteckningar och bilder från olika år. 😛 B.la min första dagbok som jag fick när jag var 6 eller 7 år 😛 Här är lite bilder:

Från min första dagbok:

Tolkat/Rättstavat: Idag och Gideon är dum mot mig, Därför får inte titta i den (här) dagbok(en)

Tolkat/Rättstavat: Simon får titta i min dagbok föralltid, kanske

Tolkat/Rättstavat: Jag längtar efter att åka till Paris

Tolkat/Rättstavat: IDag så var jag sjuk. Det var inte roligt. JAg gick upp till farmor. Nu ska jag snart baka.  Jag älskar farmor. Nu ska jag titta på anky (anky & Pytte). Jag skriver nog i dig imorgon.

Tolkat/Rättstavat: Nu har jag vaknat. Då hade jag långtråkigt.

Hehe vilket liv man levde när man var liten x) Haha, nåväl nu måste jag sova 😛 Godnatt & Bless!

One comment

  1. Sitter på datorkunskapen.
    Alltid lika glad, oavsätt väder 🙂 Så du. Sötaste pointless buttom, så klockren 🙂 KRAM

Kommentera

