Näsan föll för kylan – nu värker huvudet

Japp då har man åkt på förkyldning då. Inte riktigt den start på terminen man hoppades på😛 Men jag ger mig inte så lätt, är bara segare än vanligt. – Och yrare.  Dessvärre så blir det lite omprioriteringar i mina planeringar😦  Till exemel kunde jag inte vara med och fira Veronikas 18 års dag.😦 ) Jag hade en held del på gång just denna vecka, när jag ska gå och bli sjuk xP Men allt ordnar sig nog.🙂

Jag skulle skriva något jag hade i mina tankar, men jag har glömt det nu. Så går det för mig när jag inte är helt hundra x) Kan inte göra två saker samtidigt x) Lite som mina lärare när de var trötta igår eftermiddag när de förberedde en bild av en gris där vi idag skulle sätta svansen på den. De trodde de skrev den givna rubriken: ”Sätta svansen på grisen”, men de skrev ”Sätta svansen på gruppen”.😛 Nåväl, nu snurrar huvudet för mycket. Det är bäst jag lägger mig ned en stund x)

Bless!

 

IMG_3208 IMG_1306 IMG_1746

Kommentera

