Skor

Här är en liten video om skor… Helt onödigt men men 😛 ::)

Idag när vi åkte hem från mötet var det en helt otroligt fantastisk solnedgång! :O 😀 Solen sken verkligen som starkaste klaraste lysande guld. Det var så vackert. Bilderna nedan visar en liten bit om hur det såg ut (Men kameran är inte den bästa så det är extremt mycket vackrare i verkligheten. 🙂 Men ni ser lite iallafall ^^

(Från mitt fönster)

Ha en underbar vecka! 😀 Bless!

Ps! På tisdag åker jag med klassen till kilsbergsgården på en så kallad ”KICK OFF”. Kommer inte hem förens onsdag. Jag kan ju inte säga att jag är sådär super taggad 😛 Jag missar körövnings uppstarten b.la. Men kick offen betygssätts så jag kan inte ”inte” åka. Det lite skumma är att man ska ta med sig sin egen frukost. FÅr se hur allt blir 😛

Återigen – BLESS

One comment

  1. Jag var i Kilsbergsgården med klassen förra terminen och vi hade det mysigt. Mysig gård och fint väder. Hoppas du ändå får det trevligt där, tots att du missar kören. Kram till dig min vän

    Ps. Du har väldigt snygga ben-fötter, menar det.

Kommentera

