3 ½ KM

3½ Km

3 ½ Kilometer

Tre och en halv Kilometer

Det är de 3 ½ kilometrarna som blivit på sätt och vis både min bästa vän och min ”värsta fiende”.

Hur? Jo för att de är dem km som står mellan mitt hus och bussen, och de är de 3 km som blivit min pratstund med Gud varje gång jag går till eller hem från bussen. Det har blivit den sträcka, de knappt 30 minutrarna som jag dealar med tankar, ord och beslut. 😛 – Och ”träning” förstås.

 I början var det jobbigt att gå upp tidigare för att gå till bussen, (KALLT ute) en måndag morgon. Men nu har det gått så att jag älskar de morgon stunderna. Morgon solen är oftast  fantastisk, och pratstunderna lika så. Nu blir jag glad över morgon promenaden. Ja, det var allt om mina speciella 3 ½ Km. 😉

Nu ska jag sova, för jag har en tidig dag imorgon (+ ska på bröllop mellan sandra och David! 😀 😀 :D) BLESS

One comment

  1. Väldigt bra idé! Då får man ju vara själv med Gud, frisk luft och motion. Ett plus är ju att du bor på landet, i stan kanske folk kollar undrande vad man gör, men på landet är det bara att skratta och gråta när man går promenaden.

    Tre flugor i en smäll 🙂

Kommentera

