Min Fredag

Nu ligger jag i sängen med laptopen i knät och hör regnet falla ned utanför mitt fönster. Jag har inte kollat ut och bekräftat regnet som öser ned, med egna ögon, men jag vet att det regnar, för det hörs – tydligt! Jag hör även lite muller då och då. – Åska på gång?

Jag tar tillfället och passar på att berätta om min fredag. 🙂 Det har varit en seg dag men bra 🙂 Mellan 11.20-12.50 hade vi håltimma så då passade jag på att rita en avbild avnågra i klassen i tecknad form. 😛 Den blev… som den blev x) 12.50 hade vi matte B (!) fram till 14.30. Jag trodde jag skulle brista. Matte är verkligen inte min starka sida 😛

Efter skolans slut hängde jag på mamma till b.la marie berg, stadium, ica en snabbis. 😛 I den resan blev lite saker inköpta till mitt rum, mums för kvällen och ett par snygga (!) lila skor, som jag inte har någon bild på. Sedan bar det hem för en hemma mys kväll ^^

Den kvällen började med att jag typ städade mitt rum fram tills kvällen nått sitt slut (om jag hade haft skola imorgon). – Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men rummet är iallafall fint nu x) Efter det satte jag på en film ”The Banchelor, catch him if you can” något. Den var … speciell x) Under tiden jag kikade på den fixade jag lite med mina naglar.

Nu ska jag sluta skriva och lyssna lite mer på regnet innan jag lägger mig för att sova. Det är ju torgmöte imorgon på olof palmes torg vid 12.00(tror det var 12) 🙂 BLESS

2 comments

Kommentera

