A long day indeed

Idag har det varit en lång dag. 🙂 Känner att mina ögonlock snart komer göra uppror. Jag gick upp 6 imorse och nu är klockan 23.36. VA? 23.36!? Var tog tiden vägen? Jag måste sova typ nu x) Men jag kände för ett blogg inlägg innan jag störtar ner i sängen. (:

Idag har jag ätit på stan med Micaela efter skolan. (: Hon tog sig tid att sitta med mig och äta, medan jag ändå väntade på böne mötet som var klockan 19.00 annars. Tack Mics för en trevlig stund! 🙂

Sedan runt 16.30 slog jag mig ner vid kyrkans bord och tog fram Matte B (!) och jobbade med den. Vi har ju prov på fredag, och jag kan ju inte direkt säga att Matte går lysande bra i min gärna 😛 Den matteboken tog jag inte ned förens 18.50 när jag upptäckte att folk hade kommit x) Och jag behöver räkna mer. Jag missade massa grejjer jag inte helt förstod så imorgon beger jag mig till Lina efter skolan. Hon ska hjälpa mig 🙂 TAck Lina! 😀

Lite bilder från dagen sedan SOOOOV

BLESS

One comment

Kommentera

