:O

Den där gubben som finns i rubriken får stå för vad jag känner just nu. —-> vilket är att jag är trööött! Men det är inte så konstigt. DEt har varit en hektisk dag  (egentligen en rätt hektisk vecka) och klockan är 23.00. Jag borde sova, och jag hade sovit om det inte varit för att jag kom på att jag har hand om fikat på hemgruppen igår. Och jag som inte ville köpa saker till det ställde mig och baka när jag kom hem klockan 20.30 xP Kakor OCh en sockerkaka. Jag får sådana ryck ibland, men konstigt nog alltid vid fel tidpunkt x) Tänk om jag kunde få de rycken i tid?

Vi har en MYCKET spännande vecka som ligger framför. Nämligen denna vecka startar vi igång med konferensen ”Nytt hopp för sverige”. Det ska bli riktigt spännande! Jag är taggad! 😀

MYCKET är på G nu, i allt, på allt, runt omkring allt. Och det är härligt! Livet är så spännande!

Nu ska jag sova, för att… jag vill det. 😛 God natt & Bless

(Innan bjuder jag på lite bilder:)

Såhär fint ser det ut på morgonen när jag går till bussen:

By the way, min syster har införskaffat en ny häst. – så nu har hon TRE hästar 😛 Men det är bara tillfälligt. Den hästen hon hade som tränings och ev. tävlingshäst blev dålig i fötterna, och håller inte för den träning hon vill utvecklas till. SÅ hon har tittat runt efter en ny som ska hålla så hon kan lära sig så mycket som möjligt. DEn resan slutade i denna snygging:

Ägget, som pappa kallar honom,

Egon, som  Helena kallar honom

och Arragon, som han heter.

BLESS

Kommentera

