Oj oj

Haha, jag har en liten berättelse om ett youtube klipp😉

För flera år sedan (verkligen flera år sedan) kollade jag på Grinchen och fann tycke för låten ”Where are you christmas”. Det slutade med att jag sökte efter låten på youtube. Där hittade jag låten men inte med rätt video. Det var en ungdom som klätt ut sig till Cindy Lou Who och mimade till låten, men jag tyckte att den dög ändå.😛 Här är en länk till klippet:

MÅNGA år senare såg jag klippet igen, skrattade och tänkte att han kanske gjort något mer roligt.😛 Så jag gick in på hans youtube sida och såg en bild där han stod som musiker i vad som såg ut som en kyrka. Jag blev nyfiken och läste rubriken för klippet.: ”Love song proposal”. Jag tittade på filmen och upptäckte, ”Gosse, han var ju kristen” Dessutom så var det en jätte gullig film! (ska inte säga vad för det är bättre ni ser själva)😉 Länk:

Jättesött va?🙂

BLESS😀

 

One comment

Kommentera

