Höstlov

ÅÅH det går inte beskriva hur sjukt behövs det här höstlovet är. 🙂 Jag kan sova hur länge jag vill imorgon 😀 Inte för att det brukar bli särskilt länge 😛

IDag har jag haft promise, som är lika upplyftande som alltid. Det är helt otroligt hur mycket jag har utvecklats sedan jag gick in i 1½- 2 års gruppen när jag gick i 8an och fram till nu. Jag är så tacksam över den här tiden ^^ Barnen är så härliga!  I really like it…

Aj, vad ont i magen jag fick nu helt plötsligt… Är nog hungrig 😮 😛 Synd för magen då för nu ska det sovas 😉

BLESS

Kommentera

