MAry

Idag var jag med Maria på stan! 😀 Det var roligt att träffas! Det blir ju inte lika ofta nu för tiden :/ Så det satt fint ^^ Sedan gick vi på hemgruppen hos Veronika. OCkså vädigt trevligt! 😀

Haha innan jag och Maria begav oss iväg hade jag tid hos bettfysiologen (Tandläkaren, för min käke). Jag hade med mig mamma denna gång, och det var lite kul att se den stora skillnaden på hur de behandlade mig denna gång när mamma var med, jämfört med förra när jag var själv x) Eller så hade dem en väldigt dålig dag förra gången jag var där 😛 Haha… Gott att veta att jag troligen är på bättrings vägen iallafall. Han trodde att min käke snart är tillbaka som vanligt (dock får jag alltid leva med risken att den ”fastnar” igen, eftersom den fungerar som när man överansträngt en arm – för mycket arbete = skadan upprepar sig). Det var lite skillnad på hur stort jag gapade nu jämfört med förra kollen. Nu gapade jag 41 cm, då var det 35cm. 🙂

BLESSS

One comment

  1. Haha, gapade du 41cm högt :O !!! Jag gapar nog högst 5cm.

    Det var verkligen mysigt och det gav mig lite också. Så trevligt att gå runt på stan i den Stora staden med dig 🙂

    KRAM och Frid

Kommentera

