*Pust

Haha, den här dagen blev inte som jag hade planerat x) Jag hade tänkt mig en riktig ”arbetar” dag där jag skulle rensa massa saker, fixa och dona och göra allt man annars inte hinner göra. 😛 + Lite redigering som ska fixas, + öva lite övningar. Det började med att jag vaknade helt okej lagom tid. Klockan 10. Jag gick glatt ner (men det syntes spår av yrsel då jag inte kunde gå helt rakt). Rätt snabbt utvecklade det sig till det som tidigare bara var spår av. SOm jag sa: Yrsel. Det slutade i att jag fick lägga mig igen eftersom allt snurrade när jag stod, och jag mådde illa 😛 Toppen, hela dagen gick efter det. Jag låg deckad i yrsel ända till ca 15.00. Men när jag blev bättre orkade jag ändå inte göra särskilt mycket xD När jag mådde bättre gick resten av dagen till att fixa redigerings grejjen och övningarna. 😛 Det blev inte direkt som jag planerade x)

Här är några roliga bilder hjag hittade:

Varning för fallande får!

Varning för fallande människor!

Varning för fallande kor!

Varning för fallande rullstolsbundna!

God natt! Bless

One comment

  1. Nå, vännen, hoppas du inte är yr nu. Det är ju svårt att göra något om man inte kan stå på bena. VILKA HEMSKA SKYLTAR, specielt för rullstolsbundna. 🙂

    Frid

Kommentera

