Oj då

Oj då, det snöade en hel del mer än jag hade förväntat mig – SNÖ KAOS

Oj då, Utbytesstudenten från Italien kommer nu på söndag, fick reda på’t idag – WOO

Precis, som ni kanske minns kommer jag i vår att åka till Italien på praktik.🙂 Men det gör att den tjejen jag ska bo hos i Italien kommer att komma till mig och bo i tre veckor. Och nu idag fick jag reda på att det är nu på söndag hon kommer :O😛 HAha hon kommer lagom till FL x) Men det ska bli spännande.🙂 Haha om hon bara visste vad hon gav sig in på när hon ville bo borta, och hamnade hos mig  och min familj😉 I början när jag hörde det fick jag lite Brainkaos, för jag hade verkligen inte väntat mig henne så snart. Det är liksom NU på söndag. Jag har fyra dagar på mig att förbereda. Och jag som hade hoppats på att jag skulle kunna lite Italienska (typ hur man säger hej åtminstone) innan hon skulle komma. Men nej xD Jag har INGEN aning om vem hon är, vad hon gillar (får förhoppningsvis profilen innan vi hämtar henne). Jag vet bara att hon heter Deborah🙂

Bild för snökaoset får komma någon annan dag. NU är jag så trött.

 

BLESS😀

Kommentera

