Vinter?

SÅhär såg det ut när jag vaknade i morse, eller ja lite senare men fortfarande morgon. Klockan 7 var det ju fortfarande mörkt 😛 Men iallafall:

Dessutom var det en hel del trafik som inte… var som den ska 😛 Lite trångt, tajt, alla vill fram kaos 😛 🙂

Ytterligare en dag har gått. FL närmar sig med stormsteg 😀 Det är nästa vecka 🙂 ÅH vad kul det ska bli ^^ Och min lilla Italienare kommer även få se den (om den vill förstås). Den kan ju inte svenska, men den kan lyssna på musiken iallafall 😛  JAg vet fortfarande inte hur denna ”den” är. Som sagt vet jag namn men inte vad den gillar att göra, hur den är, ser ut. Hoppas hon som har utomlandspraktiken skickar det hon sagt hon ska skicka snart. .:P

Här nedan är en bild som är ett resultat av att jag fick se den oranga överstryknings pennan, och ville verkligen färglägga orange hår. 😛

Jag lyssnar på Erik tillings musik, och känner hur ögonen håller på att somna x) Får hoppas jag kan komma tidigare i säng imorgon. 🙂 Bäst jag sover nu  innan det är försent 😛

BLESS & GOdnatt ^^

One comment

  1. Hej Sara!
    Ville bara säga att du var grym idag på musikalövningen. Vilket jättejobb du har gjort! Nu ser vi fram mot nästa helg…
    Bless!

Kommentera

