Oj

Italienaren klarar sig fint. Hon är så söt 🙂 Men skriver mer på söndag tror jag (jag tror jag har mer tid då) Nu ska jag snabbt försöka förbereda en del inför övningen imorgon, samt besluta om jag ska hem emellan skolan och övningen. SKolan slutar 13.45 och övningen börjar 18.00, Det är ca 4 timmar och 15 min. Det hinner man hem på, men det blir garanterat hem – äta – in igen. (om jag åker buss hem från skolan och in till övningen). Eller så stannar jag i stan och fixar en massa skoluppgifter som jag annars inte skulle hunnit göra hemma. Jag har bla prov i utvecklingsteorier nästa vecka… Men fyra timmar är lite ”(**)”  Hmmm… val val val. 😛

BLESS

Kommentera

