Naturkunskap, tema, Matte, utvecklingsteorier och film

Det som ni läst i rubriken är några av de saker jag har inlämningar eller prov i de närmsta veckorna. 😛 Just nu sitter jag en stund med en naturkunskaps inlämning som är reflektioner om elström – kraftkällorna, osv. Det fungerar sådär halvt rätt bra då jag inte har boken hemma. (glömde den i skolan) Skriver allt från minnet och får rätta till det sedan. Vi får se om jag hinner börja med film analysen som jag ska skriva innan jag ska iväg. 🙂

Åh vad jag längtar till december 😀 Då ska jag fixa ny layout på bloggen, pynta rummet och komma in i alla mysiga jullåtar, julmust och allt juligt 😀 😀 Någon dag ska jag blogga om det uppsatta julpyntet i stan (<3) som jag aldrig hinner men som jag tänkte blogga om i måndags 😛

BLESS

Ps: En bild:

Djur:

One comment

  1. Såg först inte vad melonen föreställde, men sedan… värsta coolt att kunna skära ett dans par. Tack för ditt kittlande glädje sms 🙂

    KRAM Sara, vi ses imorgon!

Kommentera

