:)

(Jag vet aldrig vad jag ska sätta för rubriker, så det fick bli en 🙂

Ännu en ny vecka har startats. 🙂 Gosse vad tiden går FORT. Italienaren har redan varit här en vecka, FL är redan över, SPexplosion och jultider kommer allt närmare. – By the way, JAg längtar till Lördag för då blire julpyssla, julpynta, jullyssna så det smäller ;D

Livet är SPÄNNANDE 😀 GRYMT spännande, 🙂 Kul ^^

Tänkte dela med en bild på en ring, som jag hittade i min låda med ”guld smycken” 🙂 Den är gammal, fått av mamma tror jag  🙂 Det var länge sedan jag såg den 🙂 Det är så kul att hitta gamla saker!

Haha, jag gick till bussen idag. 😛 När jag gick ut snöade det för fullt, men jag går på en väg som är täckt av skog, så jag uppfattade inte att det snöade en massa. Jag stod skyddad av skogen x) Men den dolde den stormiga sanningen ;P När jag kommit fram till ”Korsningen” (som en del vet var jag menar), och kommit ut ur ”skogsbeskyddet” såg jag och kände vinden yla omkring med STORA snöflingor. 😛 Då försökte jag gömma mig bakom halsduk,vantar och mössan.

EFter inte särskilt lång tid ute såg jag ut som en snögubbe på min vänstra sida och snett framifrån 😛 (Ni kan ju gissa varifrån vinden blåste)

Haha, det ser lite kul ut på bilden nedanför. – titta på mössan xD

BLESS, nu måste jag plugga. – prov imorgon 😮

Kommentera

